Lions Pris 2023

Publisert av Tove Gulsvik den 20.08.23.

LC  HØNEFOSS    PRISUTDELING 2023

Formål      LC Hønefoss ønsker å gi en anerkjennelse til enkeltpersoner, grupper eller organisasjoner i Ringerike kommune  som har gjort en verdifull innsats for mennesker som har hatt  spesielt behov for hjelp.

I 10 år har HBK jobbet med tilrettelagt fotball for spillere med funksjonsnedsettelse.

Dette har skjedd i regi av HBK FFU som holder 1 – 2 treninger i uka og arrangerer en årlig turnering på AKA arena hvor mange tilrettelagte klubber deltar.

Vi i LC Hønefoss har vært så heldig å få være med på noen av disse turneringene og vi går alltid derfra med smil om munnen og et bankende hjerte for spillegleden, iveren, stoltheten og tilstedeværelsen som deltakerne viser.

Den jobben som HBK FFU legger ned for de ca 20 deltakerne er veldig viktig og meningsfullt og vi vil derfor gi dere årets Lions pris på 20.000 kroner.